Bira Kemikleri Güçlendiriyor

Bira Kemikleri Güçlendiriyor

İspanyol bilim adamları tarafından yapılan bir araştırmaya göre kırmızı şaraptan sonra biranın da sağlığa iyi geldiği ortaya kondu.

Nature dergisinde yayınlanan araştırmada her gün düzenli bira içen kadınlarda kemik erimesi riski azaldığı görüldü. 48 yaşın üzerindeki 1700 kadının alkol tüketim alışkanlıkları ölçüldü. Röntgenleri de çekilen kadınlara yapılan sağlık taramasından sonra bilim adamları biranın içindeki silusyum maddesinin kadınlarda kemikleri güçlendirdiğini ortaya koydu. Sadece İngiltere'de üç milyon kişi kemik erimesi hastalığından mustarip.

kaynak:gerçekgündem


Yorumlar Hiç yorum yok!

Yorum Yazabilirsiniz
Adınız
Email
Yorumunuz


Üyelik
Kullanıcı
Şifre
Üye Ol Şifremi Unuttum

SEO - Diyet - Ligtv izle - Bebek - Msn Nickleri - damardan nickler - SEO Tools - Fingerboard - Healthy Port - PORNO - Mozilla download - Holiday Places - Masal Dinle - Holiday Reviews - Free ebooks - Poset - Kedi mama - thy haberleri - Barbie Girl - Msn Nick - Dog Training - Mortgage Rates - car wallpapers - mp3 dinle - dizi izle -