Kahve İçmek Hepatit C'yi Yavaşlatabilir

Kahve İçmek Hepatit C'yi Yavaşlatabilir

ABD Ulusal Kanser Enstitüsü uzmanlarının yaptığı araştırmaya göre günde içilecek olan bir kaç fincan kahve Hepatit C ve karaciğer hasatalıklarının ilermesini yavaşlatabilir.Günde birkaç fincan kahvenin, Hepatit C gibi karaciğer hastalıklarının ilerlemesini yavaşlattığı anlaşıldı.

Amerikalı araştırmacılara göre, günde en az 3 fincan kahve içen hastaların ileri safhadaki müzmin Hepatit C ve diğer karaciğer rahatsızlıklarının ilerleme ihtimali, kahve içmeyenlere nazaran yüzde 53 azalıyor.

ABD Ulusal Kanser Enstitüsü uzmanlarının araştırması, 766 karaciğer hastası arasında üç aylık kontrollerle yaklaşık dört yıl boyunca yürütüldü.

Kahvenin sütlü veya sade olup olmadığının belirtilmediği araştırma sonuçları, Hepatology dergisinin kasım sayısında yayınlanacak.

Araştırmacılar, kahvenin genellikle sarılık hastalığından ileri gelen ikinci tip şeker hastalığı riskini de azalttığını düşünüyor.

Dünya Sağlık Örgütüne göre, dünyada her sene 3-4 milyon kişi Hepatit C'ye yakalanıyor. Vakaların yüzde 70'inde hastalık müzminleşip siroz ya da karaciğer kanserine çevirebiliyor.

kaynak:haber7


Yorumlar Hiç yorum yok!

Yorum Yazabilirsiniz
Adınız
Email
Yorumunuz


Üyelik
Kullanıcı
Şifre
Üye Ol Şifremi Unuttum

SEO - Diyet - Ligtv izle - Bebek - Msn Nickleri - damardan nickler - SEO Tools - Fingerboard - Healthy Port - PORNO - Mozilla download - Holiday Places - Masal Dinle - Holiday Reviews - Free ebooks - Poset - Kedi mama - thy haberleri - Barbie Girl - Msn Nick - Dog Training - Mortgage Rates - car wallpapers - mp3 dinle - dizi izle -